vrijdag 25 januari 2008

Stage


In Februari is het de bedoeling dat de hele klas op stage gaat. Iedereen komt in een ander kinderdagverblijf te lopen.

Ik ga stage lopen bij kinderdagverblijf Kiekeboe in Oldenzaal, Ik moest een solicitatie brief schrijven naar Kiekeboe en dan zou het kennismakings gesprek komen. Alleen waren ze bij Kiekeboe mijn brief kwijt geraakt en hebben we via de telefoon een afspraak gemaakt voor een kennismakings gesprek, ik heb een kopie van de solicitatie brief mee genomen naar de kennismaking omdat ze het dan alsnog konden zien.


Nu ik mijn kennismaking heb gehad hebik echt veel zin om op stage te gaan. Ik kom bij de jongste peuters op de groep. Ik denk dat ik hier een hele leuke tijd te gemoet ga en ik hoop dat ik er met meer ervaring weg ga.

Geen opmerkingen: