vrijdag 16 november 2007

Stage kinderdag verblijf


In Februari krijgen we een stage toegewezen via school.
Ik hoop dat ik dan op een kinderdagverblijf kom wat dicht bij mij in de buurt zit.

Als ik stage ga lopen denk ik dat ik veel ga leren op een kinderdagverblijf, niet alleen de dingen wat ik moet doen daar maar ook hoe de kinderen in elkaar zitten en dat kinderen heel erg kunnen verschillen van elkaar, de één is bijvoorbeeld heel druk en de ander wil liever alleen iets doen en zo min mogelijk van andere kinderen weten.
Ik hoop dat de kinderen mij leuk zullen vinden en dat ik de kinderen iets kan leren in mijn stage periode.
Als ik dingen nog niet zo goed weet daar dan vraag ik het gewoon even en ook kan ik dan van mijn fouten leren.

Ik weet bijna wel zeker dat ik een leuke tijd zal hebben in mijn stage.

Geen opmerkingen: