zaterdag 17 januari 2009

Stage Kiekeboe Oldenzaal

In het tweede leerjaar van mijn opleiding moest ik stage lopen in Oldenzaal bij kinderdagverblijf Kiekeboe.
Omdat dit mijn eerste stage was in de kinderopvang en ik eigenlijk nooit eerder met kleine kinderen had gewerkt of opgepast vond ik het allemaal wel spannend. Dit was iets nieuws en ik wist niet wat ik me erbij voor moest stellen.

Toen ik eenmaal bezig was met mijn stage merkte ik dat ik het zelf heel leuk werk vond. lekker met de kinderen bezig maar ook sociaal omgaan met de rest van de collega's. De collega's bij Kiekeboe waren allemaal erg vriendelijk en de collega's waar ik bij op de groep kwam te staan waren helemaal te gek.

Ze vonden me een leuke en vlotte stagiaire en konden uiteindelijk helemaal niet meer zien dat ik nooit met kinderen had gewerkt. Ik heb mijn stage daar goed afgesloten en heb na de tijd ook nog vakantie werk gedaan.

Geen opmerkingen: