zaterdag 17 januari 2009

Stage Robbedoes Enschede



In het derde leerjaar van de opleiding kwam ik stage te lopen bij een kinderdag verblijf van de SKE (stichting kinderopvang Enschede.)
Bij het hoofdgebouw kreeg ik te horen dat ik bij kinderdagverblijf de Robbedoes kwam.
In het begin vond ik het erg vervelend dat ik naar Enschede toe moest voor mijn stage omdat ik zelf namelijk uit De Lutte kom. Dit is kostte mij nog aardig wat reistijd.

Ik heb bij de Robbedoes in Enschede een hele leuke stage periode gehad, het was altijd erg gezellig in het gebouw met de andere leidsters. Gelukkig waren ze zelf ook erg te spreken over mij en vonden ze mij een fijne stagiaire.
Mijn stage zit er nu bijna op nog een laatste week en dan weer naar school heen.
Ik vond dat deze stage erg snel voorbij ging, maar denk dat dit kwam omdat ik het leuk vond en dit mijn tweede stage al is en dan weet je al meer dan in je eerste stage.




Geen opmerkingen: