zondag 18 januari 2009

Verjaardag op stage!


4 december was ik jarig, deze datum viel op een donderdag een dag waarop ik gewoon naar stage toe moest.

Ik heb mijn verjaardag gevierd met de leidsters en de kinderen op het kinderdagverblijf.

Uiteraard had ik een lekkere traktatie. ( sate prikker met blokje kaas, witte en rode druif, cherry tomaat, komkommer en een mandarijn)

Voor de leidsters had ik tompoezen en soesjes mee genomen.


'S ochtends toen ik aan kwam was de groep mooi versierd met ballonnen en slingers, en de stoel waarop ik moest gaan zitten was ook mooi versierd. De kinderen waren allemaal vrolijk omdat ik jarig was.

Ze hebben met z'n allen heel hard en mooi gezongen voor mij.

Na het zingen mochten de kinderen lekker van de traktatie gaan smikkelen.


Ik vond het erg leuk dat alle kinderen zo enthousiast aan het mee zingen waren. Het was een gezellig ochtend en een leuke verjaardag.

Geen opmerkingen: